sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

Kesä taas

Miten ihanaa, että lämpö hellii meitä jälleen. Ollaankin oltu ahkeraan ulkona aina kun on tilaisuus. Toivotaan, että lämpöä riittää vielä pitkään.
Taannoiselta Ikean reissulta kotiutin meille jo pitkään mun mielessä olleen tuolin. Tykkään siitä kovasti.



Erään projektin parissa on mennyt eilen miehellä päivä ja olin minä toki hieman apunakin :). Minä suunnittelen ja mies toteuttaa. Mutta katsotaan sitten lopputulosta kunhan se valmistuu.


Ja koska tarvikkeita jäi ja tuolta vanhan rakennuksen perukoilta löytyi jotain niin päätin, että kokeillaan tehdä vielä jotain muutakin. Näinhän se menee, että ideat syntyvät hetkestä hetkessä.

Nauttikaa muutkin kesän lämmöstä, jotta jaksatte syksyn ja talven kylmät sitten!


 Mustikka toivottelee leppoisaa sunnuntain jatkoa kaikille..

5 kommenttia:

  1. Tuo tuoli on ihana, itsekin olen sitä ihastellut monesti. <3 lupaavalta näyttää projekti, lopputulosta odotellessa. :)

    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  2. Minä olen tuota tuolia monet kerrat Ikeassa hipistellyt, mutta aina miettinyt et jos seuraavalla kerralla sitten. Nyt vain päätin, että tuoli kotiutuu ja siinä se nyt on <3. Lopputulos onkin aika hieno, vielä pientä viilausta ja pääsette tekin ihastelemaan sitä :)

    VastaaPoista
  3. Tuollaisia korituoleja minäkin hunkuan..pitäisi vain olla tilaa enempi :)
    Mukavaa uutta viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei ollut tuolille oikeastaan paikkaa, mutta kun halusin sen niin kovasti. Nyt se on meidän makkarissa, mutta katsotaan kuin kauan :).

      Poista
  4. Meillä taitaa majailla kaksi samamanlaista korituolia tuolla olkkarissa:)Tykkään niistä kovasti!

    VastaaPoista

Kivoja Viestejä